Na podzim roku 2019 Včelka započala organizaci akreditovaných seminářů, které se staly rychle velice oblíbenými. Na těchto seminářích účastníky provází naše mentorka PaedDr. Renata Wolfová.
Rámcové okruhy akreditováného semináře:
1. Teoretické přístupy k osvojování si čtení a psaní, předpoklady ke čtení a psaní, současné trendy v této oblasti
2. Výuková podpora žáků v oblasti čení a počátečního psaní, volba metody výuky, diagnostika čtenářských obtíží ve školských a poradenských zařízeních
3. Výuková podpora žáků v inkluzivní škole – žáci se speciálně pedagogickými potřebami, žáci bez speciálně pedagogických vzdělávacích potřeb (pomalejší rozvoj gramotnostních dovedností, preventivní stimulace atp.)
4. Specifikace práce v aplikaci Včelka – úvodní slovo ke Včelce, přihlášení a práce v aplikaci, praktická ukázka aplikace v simulované běžné vyučovací hodině
V měsících říjnu a listopadu proběhly dva úspěšné termíny tohoto akreditovaného semináře a to přímo v sídle Včelky, na Praze 4.
Pro více informací a aktuální termíny našich seminářů sledujte na webu sekci SEMINÁŘE.
Jak svou zkušenost se seminářem jako takovým hodnotí samy účastnice?
„Včelku zatím nepoužívám, ale dnešní seminář splnil má očekávání a určitě ji nyní využívat budu. Byla jsem z celého školení nadšená. Moc děkuji hlavně paní lektorce Wolfové, byla úžasná. Děkuji!“
Dana Kubátová, ZŠ Praha 8 Burešova
„Paní Tereza mi dala přesně to, co jsem očekávala! Díky!“
Magdalena Pelcová, ZŠ a MŠ J. A. Komenského v Novém Strašecí
„Školení předčilo mé očekávání. Včelku budu ráda používat ještě častěji a doufám, že uspořádáte dlší školení.“
Gabriela Grodzová, ZŠ Npor. Loma Příbor
„Včelku ještě nevyužívám (ale určitě budu!!!) Projekt mě nadchl. Prostory, výklad i zázemí úžasné. Výklad srozumitelný, poutavý.“
Emilie Affašová, ZŠ Chvaletická
„Velmi příjemné prostředí, atmosféra. Výklad dobře pochopitelný i pro ty, kdo se s programem teprve seznamují. Myslím, že praktické by bylo rozdělit kurz na začítečníky a prokročilé.“
Petra Medová, ZŠ Chvaletická